Feyzosunannesi duygugonc herkeste ayni etkiyi yapmiyo anladigim kadariyla, ben gunluk dus alip suruyorum hic koku vs hissetmiyorum
Btl-89 yaramaz_bocegim benimde ilk 40 gün filan öyleydi her gün duş alırdım şimdi geçti kendiliğinden
eem yaramaz_bocegim ahh bende de doğumdan sonra başladı ter kokusu. hayatım boyunca hiç kokmazdı terim, sanırım şu an hormonlarla ilgili bir durum. en nefret ettiğim şey başıma geldi umarım geçici bir şeydir bu 😔
Minikellerim eem Merhaba canım, en iyisi eczaneden kursept diye krem var onu al banyo sonrası sür ve ne terleyeceksin ne de koku kalacak bana dua edersin.. araştır sayesinde kokum olmuyor:) denenmiştir mutlaka alınnnn…
Minikellerim Merhaba canım, en iyisi eczaneden kursept diye krem var onu al banyo sonrası sür ve ne terleyeceksin ne de koku kalacak bana dua edersin.. araştır sayesinde kokum olmuyor:)
eem Minikellerim peki bahsettiğiniz kremin içeriği temiz mi biliyor musunuz? kimyasal içerikli bir ürün kullanmak istemiyorum da:)
eem Minikellerim merhaba, önerdiğiniz kremi aldım harika bir şey gerçekten ter ter kokusu hiçbir şey kalmadı. çook teşekkür ederim yaa 😊
Minikellerim eem doktorun tavsiye ile aldım. Lazer sonrası ve doğum sonrası baya kokum vardı şuan bile her duş sonra kullanıyorum. Bi yere giderken kokacak düşüncem bile ortadan kalktı. Araştırın. Eczaneye danışın. Bana doktor önermezdi.
Minikellerim eem doktor reçetesi yazınca alınabilir dedi eczane çalışanı. Terleyen bölgeler koltuk altı bacak arası göğüs altı birbirine değen bacak araları. Gibi yer de baya etkisi var size kalmış araştırın.
Ozgeruya yaramaz_bocegim 10 ay oldu sezeryan dogum yaptım bende ayni durumdayim fenalik geldi artik napcami sasirdim bnde
Tugcece yaramaz_bocegim Karbonat tek çözüm hindistan cevizi yağıyla karıştırıyorum koltuk altına sürüp 10 15 dk beklettikten sonra yıkıyorum.
Winnithepooh yaramaz_bocegim ben geç tanıştım pişik kremi ve deodoranti ile purmama marka instagram var kadın kendi evinde yaoiyornogluma pişik kremininaliyorum 21 aylık deodorantini kendime aliyorum tavsiye ederim
Bugrababy yaramaz_bocegim ay evet aynılarını yaşadım ve hayattan soğuttu resmen beni. Çok şükür kışın bitti ama yazla birlikte tekrar başlıyor sanki. Hayatımda hiç ter kokmayan ben Allahım öyle üzülüyordum ki. Emzirdiğim için herhalde diyorum. Ben biraz olsun hafifletmeyi kol altlarıma karbonat sürerek sağladım. Sanki bir süre idare etti beni. Bebeğim etkilenmesin dokunmasın diye deodorant parfüm zaten kullanılmıyor.