Rumeysa34 biz de kuruyemisi bimden alırdık uygun diye. Ama gramlari düştü ve kuruyemişçiden tazecik alınanla fiyat karşılaştırması yapınca. Atıyorum fındık 60 liraya geliyor kuruyemiscide 50 lira. Bir de gramı yazilandan azsa çok daha zarardayız. Dikkat etmek lazım