Kızlar Bim’in cep dostu olduğunu çoğumuz biliriz. Geçenlerde Twitter da bir yazı okudum aldığımız paketli ürünlerde 100 gram 50 gram eksik kasaya getirince tarttırıp bakın görürsünüz gibi neyse efendim bimden 5 kiloluk şeker aldık eşimle kasaya geldik kasiyere tartın dedik tarttı tamı tamına 230 gram size yemin ediyorum eksik nohutu tarttık 70 gram kadar eksik eşimle ben şok o an da keşke fotoğraf çekseydik dedik gerçi ne işe yarardı orası muamma ama pişman olduk size tavsiyem tartmadan almayın ya da kapalı ürün almayın resmen dolandırıcılık bu !!!