Minik_Hanim Krhn bugün bi yazi okudum salgin var diye. Lavanta yagi 2 gunde gecirmis ilac care olmamista, belki isinize yarar..
CekirdeksizLimon Bütün evi beyaz sirkeyle “yıkadım” desem yeridir. Kıyafetler 60 derecede yıkandı hep.. Ve kesinlikle wilkinson. 4 ayda anca atlatmıştık.Diğer kremler vakit kaybı. Bebiş içinde vazelinle açıyolar kremi, eczanede yaptırabilirsiniz
Selenaren1121 Krhn tek denwnmiş sey söyleyecem ama aslımda habersiz bir anda olması gerekiyir oda.nasil olur bilemedim sen duştayken esın birtane yogurt kovasiyla önceden buzlukta buzgibi sogutulmuş su hazırlayim onu eline alsın ve sen duştayken bir anda o kovadaki suyu sana fırlatsın bak gör hiç bişeyiniz kalmaz ama habersiz olmalı bu iş bir anda korkman şok yaşaman verek
Selenaren1121 Krhn çok ciddiyim herzaman dolabinda hazirda 1 kova su olsun orda dursun eşinizede soyleyin ben dusa girince de kapihi aç birde suyu fırlat bana vucuduma de ama önceden soyleyin ama sizin unutmanız gerekecek ben kaç sene önce bir tiskinme sonucu vucudum kaşintidan kaparıktan durmuyordu yeni nışanlıydım kaynanam gile gelmiştim öyle olunca sımdı konuşmadıgim eltim gildeyken onlar bana öyle yaptı söylediler bana bir sey var geçirir diye ama söylemeyiz dediler bende merak ettim soylemediler neyse kaynım söylemis karisina kendisi ben duştayken bana seslendi eltim kızıyla kapiyi kitleme bizim kapı sıkıntılı içerde kalırsin diye bende dedim tmm ama ben duştayim kimse girmesin dedim tmm dediler ne bilim neyse duşa girdim yikanıyordum eltim bir yogurtkovasinda soguk suyu ama buz gibi suyu üzerine kapidan fırlatti onlarin dusa kabin yok küvet var sadece fırlatti ayyyyyy diye bagırdım ne yapıyorsunuz sız dedim korktum neyse sinir oldum ama dedi ha simdi gitti kaşintin dedi eltimle kizi gülüyir neyse dustan ciktimki vucudumdaki benekler gitti kaşinti kalmadi kizariklikta gitti ve işte o an tmm dedim
Hilalak00 Krhn 2 kez uyuz oldum ikisindede doktorların verdiği ilaçlar fayda etmedi sonra öğrendimki bazı eczaneler uyuz için özel karışım hazırlıyolarmış kükürt içerikli onu sürünce 3 4 günde geçiyo yakınınızdaki eczaneleri arayıp uyuz için karışım yapıp yapmadıklarını sorabilirsiniz
2Minnosannesi Krhn Ben uyuz olduğumuzda çok araştırdım o krem çok fayda etmiyormuş karışım krem kullanan herkesin geçti kayinbabam da uyuz olmuştu sadece o kremi kullandı evi temizlenmeden iyileşti. Yine de sen bilirsin tabi
Krhn 2Minnosannesi uyuz için karışım yaparmısınız diyim yoksa attığınız reçetedekileri alıp ben mi karıştırayım
2Minnosannesi Krhn Reçeteyi sağlık ocağında yazdirin boşuna daha fazla para vermeyin eczane hazırlıyor bunu bebeginiz kullanmayacak bebeğiniz için eczaneye uyuz için kükürtlü vazelin hazirlayin derseniz hazırlarlar. Size de recetedekini hazirlatin yalniz eşiniz ve siz kiloluysanız biraz fazla yaptırın bize yetmemişti tekrar hazırlatmıştık 🤭🤭
Hilalak00 Birbebekkkbircicek sarı pütürlü bi krem kokusu var ama aşırı rahatsız edici degil bildiğin kükürt kokusu