Kuzeyim09 Zgr26 bende 2 gun once yaptırdım biraz araştırdım 2. Ayda pek yapilmiyor diye bi an endise ettim burdan sormak istedim bizdede bi etki yok cok şükür ama biraz huzursuzluk var gibi ama hafif nezlesi var ondanda olabilir sanırım
Zgr26 Kuzeyim09 yoo tam tersi 2.aydan itibaren başlıyor. Hatta 3 ayrı farklı doktor aynı seyleri söyledi olabilecek en erken dönemde yaptırıyorsunuz çok iyi dediler
Kuzeyim09 Zgr26 teşekkürr ederimm icim rahatladi öyle bi zaman olduki dr bike güvenemiyoruz. Ben dıgerrlerini yaptirmayi düşünmüyorum ya sadee nimenrix yaptiricam