SeverusSnape Kuzeyim09 sanırım ilk dozu 8. ayda, ikinci dozu 11. ayda yapıldı. İnanın unuttum, aşı karnesine bakıp yazayım isterseniz. Yalnız her doktor farklı bir zaman verebiliyor. Arkadaşımın bebeği 4. ve 7. ayda olmuştu.
Zgr26 Kuzeyim09 yaptırdım 2.ayında herhangi bir yan etki yasamadım. Bexsero 3.ayımızda yaptırdım ondan huzursuzluk yasadık
Kuzeyim09 Zgr26 bende 2 gun once yaptırdım biraz araştırdım 2. Ayda pek yapilmiyor diye bi an endise ettim burdan sormak istedim bizdede bi etki yok cok şükür ama biraz huzursuzluk var gibi ama hafif nezlesi var ondanda olabilir sanırım