Brcklc Benim de çok sulu olmasa da sivilceli iltihap gibi oldu çok kaşındı ve su geçirmez dikiş bandı aldırdım eczaneden eşime bir süre daha taktım onu duşta bile kuru tuttum iyileşti iltihaplanması ama kızarıklığı hala duruyor dikişin 3 ay oldu ama hala kıpkırmızı bende merhem alıcam kızarıklık gitsin diye