Brcklc canım benim tam 3.5 ay sürdü göbek üstüne düşüyor enfeksiyon oluyor pişik oluşuyordu acıyodu da tabi kantaron ve tentürdiyot ile hergün pansuman yapıp kapadım banyodan sonra mutlaka tam kurula nemli kalmasın hatta havalar ısındı oraya temiz bir bez sar ancak bu şekilde önüne geçebilirsin çok geçmiş olsun