Fatze Orkidem aynı şekilde. Ve yorum yapacagım zaman reklam giriyor. Vazgeçip çıkıyorum. 15 saniyelik zorunlu reklam peydah oldu birde. Ha birde chat reklamı çıkıyor. Gereksiz gereksiz. Bende silme fikrine daha yakınım