Esra3772 kolik eşittir gaz sancısı demek değildir bu ikisini kafanızda bağdaştırmışsınız biraz araştırmanızı tavsiye ederim. Koliğin bir çok sebebi var psikolojik biyolojik vs Gaz sancısı bunlardan sadece biri. Aa bu bebeğin gazı var hep aynı saatlerde ağlıyor kesin koliktir demek saçma bir bakış açısı. Benim bebeğimin gazı vardı aynı saatlerde zorlanıyordu ve evet kolik değildi. Kolik bir bebeği gaz damlası da rahatlatmaz, evet ölümcül bir hastalık değil ama maalesef çaresi olmayan bi durum ayını doldurana kadar çekmek zorunda o sebeple benim gibi o psikolojiye girsin istemedim biz doktor değiliz bize teşhis koymaz düşmez