Tky58 canim hamilelikten sonra o her kadının bir sorunudur 😉
Ben de bu hafta leke seklinde oldum ilk defa bebim 8 aylik.olcek onda da gitmiyo gobek zaten adet oldukca azaliyo sislikte
Hindistan cevizi yagini kendim kullanmadim ama o yukarda yazdığımı elma sirkesinin 2 günde fayda etmeye başlandığını gördüm.
Ne kullanirsan kullan 1 aydan önce edilen fayda geçicidir bence 😉 hani ödemdi suydu faln olayı