pandemibebegi şöyle yapıyorum önce sırtını kendime dayıyorum yüzü karşıya dönük duruyor yani, göğsünün altından kolumu geçirip dirseğimle onu sabitliyorum. Biraz ıslatıp hemen diğer elimle şampuanlıyorum sonra göğsünü kendime tutup kucağıma alıyorum ters çeviriyorum yani başını omzums dayıyor hemen zaten öyle de arkasını yıkıyorum kucağımda olduğu için de korkmuyor ya da sudan sıkılmıyor. Girmeden önce de ben hazırlanıyorum, onu da banyoya getiriyorum anakucağına koyup, suyu açıo içerisi ısındığında onu soyuyorum. Böylece banyo kavramını da görmüş oluyor. Suyun sıcaklığını da kendime göre ayarlıyorum me çok sıcak ne soğuk. Küvetinde yıkarken dirseğimle ölçüyordum suyu yanmayayım ama üşümeyeyim de diye. Bir iki kere girdiniz mi alışırsınız bence en kolayı böyle