Doğum yapalı 21 gün oldu bugun. Bebegim hep kayınvalidem ile yıkadık. Bugun telefonla konuşurken yarın bebegimi yıkamaya çalışcam dedim sakın dedi tek başına yıkayamazsın. Küveti var filesi var gerçekten çok mu zor yıkamak filenin üstünden düşme ihtimali var mı. cesaretim kırıldı