Gzmkrm kendim lor yapıyorum. Bebe bisküvisinide kendim yaptım hazır yedirmiyorum. Kurabiye bile bebe bisküvisinden iyidir bence ☺️ labneyide migrosta bio gurme diye bi marka önermişlerdi. Onu denicem kendim işe başlıcam çok yapabilceğimi sanmıyorum loru yapıyorum da labne biraz teferruatlı geldi. O labne yüzde yüz organik temizmiş bi denicem