Ben kesinlikle kullanmıyorum. Bebe bisküvisi evde yapılabilir labne ise uzmanlar doktorlar büyüklerin bile dışarıdan birşey yemesini uygun görmezken biz o labneyi bebeklerimize veriyoruz bence çok ama çok yanlış ilerleyen yaşlarda zaten zararlı şeyleri yemek isteyecekler şimdiden onları bu şekilde alıştırmak o zararı vücutlarına vermek çok yanlış süt alınıp lor yapılabilir bence alternatif çokça üretilebilir yani ben labneyi çok zararlı buluyorum sonuçta ne olarsa olsun katkılı 😖