snowflake sözüm size değil gerçekten bebeklere çok üzülüyorum 3,5 aylık bebeklere çorba içirenden tut neler neler var facede ve tiktokta yazıyorlar. Çok sinirleniyorum elimde olmadan. Acele etmeyin şöyle düşünün 6 aydan sonra artık hep yemek yicek. O yüzden bu zamanın tadını çıkarmalı :) bizde hem mama hem meme gidiyoruz bakalım doktorum direk ben 5 aylıkken ek gıdaya başlatıyorum dedi ve ben doktoru bıraktım. Belki benim çocuğum hazır değil belki o zaman hala tam oturamıyor olacak bu neyin netliği acelesi .