Bir çocuk doktorunun konuşmasını dinlemiştim ek gıdaya başlamak için bebekler başını tutabiliyorsa, destekli oturabiliyorsa ve siz yemek yerken ilgili bir biçimde sizi takip ediyorsa kaşığı görünce ağzını açıyorsa gibi belirtilere bakılır ona göre başlanır demişti.