1anneyimmm merhaba lohusa depresyonu yaşamadım ama tam yaşayacakken kıyısından döndüm😊 yorumunuzu görünce yazmak istedim.Öncelikle tavsiyem yanınızda kim varsa anneniz kaynananız göndermeniz,bebeğinizle başbaşa kalın herşeyiyle kendiniz ilgilenin ki daha çabuk alışasınız bebeginize.Bebeginiz uyudukça sizde uyuyun dinlenmeye çalışın fırsat buldukça.Sagdan soldan söylenenleri dinlemeyin bebeginizi en iyi siz tanırsınız kendi bildiğiniz şekilde büyütün,bolca kucağınıza alın ,sağlıkla büyütün insallah :)