KeremAnnesi Her bebeğin gelişim süreci farklı.Belki sizin kuzucuk hiç emeklemeden direk yürüyecek ama emekleyen bir başka bebek de geç yürüyecek? Bizim toplumumuzdan gelen bir baskı bu da aslında.Örnegin beni kayınvalidem aradıgında sorardı emekliyor mu dişi çıktı mı ayaga kalkıyor mu vs.yani bilinç altımızda neden olmuyor diye düşündüren sebeplerden biri de bu bence.Siz önüne sevdigi bir şeylr koyun ulaşınca alkışlayın öpün teşfik edin hala daha istemiyorsa bırakın minigi ,o da bu şekilde gelişimini tamamlasın 🙂