3ay 7 günlüğüz 2 haftadır huysuz.. Gündüz hep hoplaya hoplaya gezicez ki beyefendi ağlamasın😐 akşam yatıp sabah uyanma rutini ne zaman başlıyor? 2 ya da 3 saatte bir teyakkuzdayız.. Zaten 6da gözünü açamıyo uykulu ve hep mızmız.. Sabaha kadar ayakta sallanmayan çocuk sabah sallayınca Bi yarım saat daha uyuyo sonra başka huy.. Bunların totali atak mı oluyor🙄