Karanelo Aslında dün ilk günüydü atağın. Ama bu sabah ağlayarak uyandı oğlum ve şuan uykuya direniyor. Sağ çıkar mıyım bu ataktan bilmem ☺️😁 dualarınızı bekliyorum 🙏🏻💕
Kahveliseker Karanelo sizin yine sabahinda baslamis biz geceden basladik iki saatte bir gozu kapali ağlayarak 😅
Karanelo Dunyaailm 3ay 15 günlük canım . Her bebekte olur ama az hissedilir yada hiç hissedilmez yada bebeğin yapısı böyledir normal kabul edilir . Benim oğlum sakin bir bebek normalde ama ağlamaklı hep. Bağıra bağıra ağlıyor bugün ☺️
Karanelo Kahveliseker şuan için gece uykusunda birşey yok da ama inşallah olmaz 🙏🏻😔 çabucak atlatsın bebişlerimiz
Karanelo birfincantuzruhu uzun bir güncelleme geldi desene oğluma 😅 indirme başlatılıyorrr 😅 iOS 4.000 güncelleniyor 😅