Lilayda çocuğunuzun ve sizin hazır olduğunuzu düşünüyorsanız olabilir ama bu anne ve bebeğe bağlı, anneanne veya babaanneye değil. Dikkatli ilerlemek lazım yoksa ciddi anlamda travmaya neden olabiliyor. Benimde kayınvalidem yaşına girdiğinden beri bıraktır bezi diye söyleyip duruyor, 2 yaşına yalın ufak bi deneme yaptık hatta ama hazır değilmiş bende ısrarcı olmadım. Ekranile ne kadar geç tanışırlarsa o kadar iyi büyük kızım 2 yaşında bende ekranla fazla iç içe olmasını istemiyordum ama pek beceřmedim, babası dedeleri, babaannesi, anneannesi bu durumda bana ters hareket edince 🤦🏻♀️