Kizlar birsey sorucam bebegim nisanda 1 yasina bastı. 13 aylik yani annem tutturmus ben bezi bıraktırcam tuvalete yaptırcam öğretcem diye. Bende bisey demedim. Onceki postlarimda hatırlayanlar vardir zaten beni ailem ve cocugumla ilgili tartışmalardan. Sizce cok erken degil mi zaten tuvaletten korkuyor. Bu kadar erken olmasi psikolojisini bozar diye düşünüyorum. Birde bugun babami cocuga telefondan video izlettirrken yakaladim ve kızdım cocugu hemen baska odaya götürdüm. 1 yasindaki bebeklerinize telefon veriyor musunuz ? Benim en hassas oldugum nokta bu. Zaten 1 kac yil sonra alcak o telefonu simdi ne gerek var. Evden gitti sonra baya kavga ettik annemle de neden izin verdin boyle biseye ben yokken de mi yapiyorsunuz böyle dedim. Tartıştık. Siz olsaniz ne yaprsiniz