NANANA merhaba, benim oğlum da 29 aylık olacak cümle kuruyor bazıları çok düzgün bazılar mesela anne adda git, ben git abla yok. Gün içinde olaylara göre kendince anlatıyor. Ama her dediğini de o tekrarlar bu sorun mu ? Ne desem söyler oda. Ben yukarda yazmıştım tekrar etmez ise nasio öğrenecek diye ama bilemedim suan