Hanımlar oğlum 25 aylık, ilk kelimesini 7 aylıkken soyledi maşallah o zamndan beri kelime sayısını artırarak devm etti konuşamaya. 2 yaşına girmeden once baba gitti anne geldi gibi araba gitti gibi 2 kelimeli cümleye başlamıştı. Şuan maşallah 3 lü kelimelerede başladı lakin son 2 aydr feln bizim soylediklerimizi çok ca tkrr etmeye başladı manasızca da olsa. Örneğin köfte yiyonmu diye sorsak kendiside köfte yiyonmu köfte diye soyluyor. He tabi yemiyom diye cevap verdiği de oluyor olmuyor değil. Ma yinede soruyaa cevapla değilde bizim sorduğumz gibi karşılık verme durumu var. Baba nerde diye sorulunca baba neerde diye cevap veriyor. Mesela babasının arkasından ağlayınca baba mama alıcak diyorum 1 2 dakika sonra aklına geliyo baba mama alıyo diyo. Norml mi bu durum bu yaştaki bebişlerinz ne durumda.? Birde ezberlemiş gibi hep aynı şeyleri soyluyor karnım acıktı hadi dışarı gidek, yemek yicemiz zamn hadi yemek yiyok hep boyle yani. Ama bazen güzel konuştuğu zamnlar da oluyor napıyon diye soruyorum arabayı oynuyorum yada meme emdiği zamn sorduğumda meme emiyom diyor. Yinede bu tekrr meselesi kafamı karıştırıyor 😐