Asmininannesi o zaman gerçekten hazır değil. Ama çok çabuk gelişebiliyor bu süreç o yüzden üstüne gitmemenizi öneririm. Ben karar almıştım Nisan sonu başlıcam diye. Nisan sonuna doğru her sorduğumda reddediyordu aynı sizin gibi. Mayısın 4 ünde kendi istedi. Kendi isteyince herşey o kadar çabuk gelişiyor ki anlatamam. Altına sadece 2 kere kaçırdı ve hep söyledi. Birde komik bir anımız var ben çocuğa çiş gelince söyle dedim oda çiş gelince söylüyordu birgün bir baktım anne kaka kokuyo dedi altına yapmış 🤣🤣 annem niye söylemedin dedim çiş değil anneeee kaka buu kaka diyo 🤣🤣 dedim özür dilerim ben unuttum söylemeyi kakayıda söyle oraya yapalım o şekilde onuda yapmaya başladı. Ve bizi hiç zorlamayan harika bir dönem oldu o yüzden hazır olmasını bekleyin ikinizde üzülmeyin derim 🙏