Asmininannesi merhaba benim kızım da 25 aylık 10 gün olduk bırakalı, sizin hesap 26 haftalık hamileyim kardesi olunca daha zor olur diye bu yola girdim . İyi ki de girmişim 4. Günde çözdük hala da sıkıntı yaşamadık şükür. İlk 3 gün galiba olmayacak diye düşündüm ki 4. Gün olunca cisim geldi kakam geldi diye söylemeye başladı hala da öyle. Pepenin çizimiz tuvalete şarkısını söylüyoruz devamlı, baybay deyip yolluyoruz. Kabızlık problemi de yasamadık, ilk gördüğünde ağladı bu ne bakın bu ne diye , anlattım sakince , elimi tutabilirsin kakanı yaparken ama yarın gene gelecek sen yemek yedikçe gelecek biz de bAybay diyeceğiz diye :) işte böyle sormak istediğiniz olursa yardımcı olurum gene