Aselina0319 Kubraa-e canım sütun olması hem iyi fazlası da sıkıntı ortası olsun iyi üzülme beynine onu işleme hep sütüm var de ki beynin ona odaklanıp daha çok üretir yeterli olur senin için,😘
baderya Kubraa-e aynı durumu yaşadım meme reddi sandım bebeğim boğulacak gibi oluyordu, emzirme danışmanı yatarak emzirmemi söyledi. Şimdi yanına uzanarak emziriyorum tavsiye ederim
Kubraa-e baderya yanına uzanınca da aynı sorunu yaşadım🤦🏻♀️ Ben ne kadar çabalıyorsam sanki bebeğim o kadar uzaklaşıyor
Eymen14 Kubraa-e Bir hafta yoğun bakımda yatmıştı bebeğim meme reddi vardı sütüm de tazyikliydi inşallah huzurla emer
Oznuryunus Kubraa-e aynn ben öyle yapıyorum canım dene istersen ise yararsa bana haber et sadece bende mi oluyor bakalım ☺️☺️
Organikumos Kubraa-e Ben yaşadım ne yaptıysam da düzelmedi ondan sonra işte bide aslında doğduğundan beri emmeye çok meraklı bir bebek olmasına rağmen 😞 sen en azından bir doktora görünsen yol yakınken belki bir yardımcı dokunur ?
Organikumos Kubraa-e Ahahha 😅 ama sende hep benim yaşadıklarıma benzer şeyler yada ilgilendiğim şeyleri yazıyorsun nasıl susabilirim ki ama 🥰
edaninannesii Kubraa-e parmaklarını makas seklinde tutup frenleme yapabilirsin canım yada önden biraz sağadabilirsin
edaninannesii Kubraa-e emzirme danışmanından bilgi de alabilirsin canin Instagram da emzirme danışmanı Dilruba hanım var cok cok yardımcı oluyor hemde ücret talep etmeden ona anlatabilirsin sorununu