Tired_mom Kubraa-e yazılanların hepsi çok haklı sütünüz olmasa tazyik olmaz bebej tazyikten değilde acba biberin kolayına geldiği için bunu yapıyor olmasin ? Isırmıyor yani red ediyor gibi memeyi bence. Benimde sütüm aşırı tazikli geliyor cocuk kavga ediyor mememle sagsamda aynı ağzından akıyor hep bırakıyor yüzüne fışkırıyor poposuna vurup pis pis yapıyorum sakinleşiyor yüzüne üfluom hafid sakinleştirip emiyor sonra kontrol edemesede ağzı yüzü süt yavaşlayınca bidaha normale donuyor emiyor
Aselina0319 Tired_mom aynı şeyleri yaşıyorum resmen kavga ediyor memeyi bırakıyor yüzü ustu başı benim üstüm sağ sol süt oluyor artık pes ettim göğsüme mendil falan tutuyorum o tazikligi gidene kadar kendi akiyor sonra emziriyorum deli olcam artık makas yönetimi geri yaşlanma hiç birsey fayda etmiyor nasil çözüm bulucaz buna 5 dk emiyor sonra sinirlenip ağlıyor memeyi almiyor
Oznuryunus Kubraa-e benimde sütüm çok tanzikli geliyor canım ben ucunu makas gibi yapıyorum sıkıyorum azalıyor dene istersen ama sadece ucunu üstü sıkarsan daha çok gelir bildiğim o ☺️
Oznuryunus Kubraa-e aynn ben öyle yapıyorum canım dene istersen ise yararsa bana haber et sadece bende mi oluyor bakalım ☺️☺️
Organikumos Kubraa-e Bu sanırım süt kanallarıyla ilgili birşey ya. Ben yapısal bir bozukluktan kaynaklıdır diye düşünüyorum çünkü bende de sütüm yetersizken tanzikli gelme durumu vardı. Hiç ultrasonla baktırmadım sütüm az olduğu halde çok sıkta mastit olurdum cihazla sağarken 1 2 dakika da 30 cc çıkardı sonra birden kesilirdi. Ama ilk fırsatta gidicem ya ikinci çocukta da aynı şeyi çekeceksem bileyim en azından diye 🤷🏻♀️
Kubraa-e Organikumos aynen tabi önlem almakta fayda var benzer bir durum yaşamışız meme reddi yaşamaktan korkuyorum 🤦🏻♀️
Tired_mom Aselina0319 valla aynen memem boşken keyifli emiyor istediği kadar geldiği için ama pek boşalmıyor sağarsam ancak acayip bi süt üretimi var ne zaman şahsam en az 90 100 boş dediğimde bile 60 anlamadim bu işi ilk oglum hepsini yalar yutardı sağsam onuda içerdi hic hayırı yoktu bu cocuk boğuluo yani emerken zoraki mübarek heryerim yoluyor itiyor beni
Eymen14 Kubraa-e Ben silikon meme ucu kullanıyorum alıştı bırakmıyor artık ama en azından sapmaktan iyidir
Eymen14 Kubraa-e Evet ama silikon uça alışıyor tek problem orda ben memnunum ama birçok insan rahatsız
Aselina0319 Tired_mom evet çok tıkanıyor bizimki de göğsüm bosalmadigi için benim de çok acım ağrım oluyor sagma fikri aklıma geldi ama hem emzirme hem sagma sütü daha çok arttırırsa diye emin olamadım Hele geceleri emziriyorum uyutuyorum bi dahaki emzirmeye bütün üstüm sut olmuş halde uyanıyorum
Organikumos Kubraa-e Ben yaşadım ne yaptıysam da düzelmedi ondan sonra işte bide aslında doğduğundan beri emmeye çok meraklı bir bebek olmasına rağmen 😞 sen en azından bir doktora görünsen yol yakınken belki bir yardımcı dokunur ?
Tired_mom Aselina0319 valla ben biruni emzirince birini sağıyorum hece 12de yatıyor sabah 7 gibi emmeye kalkıyor ben gece 5 gibi uyanjom sirilsiklam mutlaka sağıyorum mochi var bende onu takiom 2 dkya şakır sakir 100 100 tam bosaltmadab sağıp yatiom yatak döşek süt uyku Uyuyamiyorum
Kubraa-e Eymen14 valla bebeğim huzurla emsin silikon uç hiç problem değil yarın alayım umarım vardır 🙏🏻 Ben silikon uçun sadece meme ucu olmayanlar kullanıyor diye biliyordum
Aselina0319 Kubraa-e canım sütun olması hem iyi fazlası da sıkıntı ortası olsun iyi üzülme beynine onu işleme hep sütüm var de ki beynin ona odaklanıp daha çok üretir yeterli olur senin için,😘
Alisa35 Ayni sorun bende de var malesef cok sinir bozucu, her yolu denedim sonuc ayni, ayakta emzirince sakinleyip rahat emiyor ama ona da bel dayanmiyor malesef bel fitigi var insallah uzun sure boyle devam etmez
Eymen14 Kubraa-e Bir hafta yoğun bakımda yatmıştı bebeğim meme reddi vardı sütüm de tazyikliydi inşallah huzurla emer