Mihranimmm benim de skntı bebiş 8 aylık oldu hala geçecek tekrar ediyor maalesef ve denemediğim şey kalmadı mesela bir ilaç iyi gelince atıyorum 1 ay sonra iyi gelmiyor… Herşey yeme alışkanlığı değiştirmek te bitiyor doğum sonrası 2 ayda 10 kilo birden verdim sırf bu acıyı çekmemek ıçin ama yok tekrar tekrar oluyor