Bende aynı şikayetlerle dayanamadım ağrısına doktora gittim , şişliği hemoroid memeleri zannettim çatlakmış, 7 ay olacak tam geçiyor gibi oluyor sonra tekrarlıyor , bununla ilgili bir sürü yazı okudum hasta doktor ile soru cevap , beslenmeye dikkat etmek gerekiyormuş birde sıcak su banyosu yapmak lazım , ameliyatını olanlarda tekrar oluyormuş yine sıcak su banyosu öneriliyor . Aslında bizler çocuklardan dolayı yürüyüş yapamıyoruz bazı durumlarda afedersiniz lavaboyu erteliyoruz maalesef yine tekrarlıyor