Zahidmom
Geçmiş olsun🙏🏻Birkaç gün önce benim de ayak baş parmağım olmuştu. Geçer diye önemsememiştim, bir iki gün antibiyotik krem sürdüm ama bayağı bi şişti, iltihap oldu üstüne basamıyordum 😬kök kısmındaydı benim de. İnternet baktım dolamaymış adı. Hemşire arkadaşıma sordum hastaneye gidersen kesip akıtıyorlar iltihabı dedi. Ben de kendim akıttım. Sivilce sıkma demiri oluyor ya, onun sivri kısmını minicik batırdım iltihaba dezenfekte ettikten sonra, ilhap aktı hemen. Bir saate acısı azaldı, parmaklarımı kıvırabiliyordum, ertesi gün de üstüne basabiliyordum.