Zahidmom Senelerdir çekiyorum üstelik iki ayağımın ikisinde de var başparmaklarda. Geçen gün ikinci parmakta da olmaya başladı iltihap da oldu en acı verici o zaten🤦🏻♀️ Aile hekimliğindeki bi doktor batan tırnağı banyodan sonra (yumuşuyor ya) hafifçe cımbız ile kaldırıp incecik pamuk parçası koy pamuğa da antibiyotikli bi krem vermişti onu sür demişti. Ve bunu aksatmadan her gün 6 ay boyunca yap faydasını görürsün demişti. Ben tabiiki üstüne düşmedim ama ne zaman iltihaplansa yada can acıtacak kadar batsa duştan sonra tırnağı kaldırıp pamuk koyarım o beni rahatlatır. Aklınızda olsun..