paradise estagfurullah asil siz k. Bakmayin yorumlari okurken hanimefendinin yazdigini gorunce bir anda yazmis bulundum guzel dilekleriniz icin tesekkur ederim bu arada benim kizimda 6.hastalik 13 aylikti dokuntu oldu 1 gundede gecti dr dokuntu olabilir korkma diye soledi viral enfeksiyon dedi , kan tahlili yapmisti direk antibiyotik vermedi cokta iyi yapti, yalniz ozamanda ilk azi disini patlatmisti hepsi ustuste oldu, cok yorucu ve cocugu yiprati bir surecti🙏
suan daha kotu bir surec oldu hem ates hem ishal covitt olduguna hala inanmiyorum distir diye dusunuyorum suandada cunku hem azi hem kopek disleri Patladi ates bittigi gun hemde , dokuntu bu sefer olmadi bebeginizin halsizligi ve atesi yoksa korkmayin bence sizede gelmis gecmis olsun , rabbim evlatlarimiza saglik sihat versin🙏