Feminel su 3 gundur ayni anladiginizi yasadim yalniz birsey sormak istiyorum size bizde covid gecirdik mayisin1 de karantinamiz bitti esimde bende pozitiftik bebge test yapmadilar numune alinamiomus negatif cikiolarmis falan filan ve 17 aylik bebegimde 10gun ve daha oncesinde hicbisi olmadi cok sukur demistikki 2 gun once ani bi ates 38-39 derece ve ishal dra gittik 3 gun den fazla surerse gel dedi bagirsak duzenleyici verdi ve calpol dolven donusunlu ver dedi bebegin covit dedi israrla test yapalim dedim gerek yok dedi kan tahlilide yapmadi bugun 3. Gun ve ates ishal bi anda gecti dokuntude yok ben kaka tahlili verdiricektim ama ishal kesildi cok az normaldi kakasida , ben hala inanmiyordum senin su yazdiklarini gorene kadar enfeksiyon usutme dir deyip durdum suan soktayim sizinle ayni andami gecirdi cocugunuz yoksa bizim gibi mi oldu. Uzun oldu hakkinizi helal edin ama bastan anlatmak zorundaydim.