Mirayse bizimkide bulanık sarı renkte. Soğukta kalırsa donuyor hatta. Doktorum bana günde 3 jere 8er damala dedi. Bi kaç gün mle kullandım. Kolik değil. Sonra bamtım gazı azaldı boşa çocuk gaz çıkarmaya çalışıyor sadece sabahları 5 damla verdim. Sonra tamamen kestim. Şuan karantina sebebiyle köydeyiz. Burada hava değişiminden gazlandı tekrar. Sabah akşam 4er damla veriyorum. Yani bebeğinizi takip edip öyle verebilirsiniz.