Mirayse canım gaz damlaları bazı bebekleri daha kötü yapıyor, gazı bağırsakta topluyormuş daha zor çıkarıyorlar. Benım bebeğimin gazı oluyordu gaz ilaçları kullandık hatta son kullandığım nurse harveydi oğlum ağlama krizine giriyordu. En sonunda zaten aglıyor damla vermeyım bosuna dedim ve çocuğum düzeldi. Evet gazı oldu ama çığlık çığlığa ağlamaları bitti çok şükür