Aabb Cgnege44 gittiğimiz doktor sağolsun hiç kilosuna bakmadı ki ben de merak ettiğim için evde kendim tartmaya çalıştım 200gram almış ama ne kadar doğrudur bilmiyorum
Mrvebyds Aabb sık sık emzirmen lazım ve bebeği güneş gören biryere yatır üstünü çıkarıp .. yurt dısındayım ben doktor bize böyle yaptı hep ama bizim sarılığımız kırkımızdan sonralarda bitti .. canını sıkma canım düzelir insallah her bebekte olan birşey .
Cgnege44 Cgnege44 Sık sık emzir muhtemelen bı hafta sonra tekrar çağırmıştır kilosuna bakarsın her beeblte oluyo hemen hemen sarılık
mnkbbgm Aabb canım emzirme ve evinde güneş alan bir yer varsa günlük yarım saat yada 45 dk sıcak güneş de yatır benim bebişde vardı doktorumuz güneşe yatır dedi ve bol bol emzir çok şükür geçmek üzere