Kızlar doğum yapalı 14 gün oldu hastaneden çıkarken bebeğimin sarılığı 10du sonra kontrole götürdüğümüzde 17 olmuş 1 gece fototerapi aldık değeri 8e düştü ve hastaneden çıktık 2 gün sonra kontrole gittik 9küsür olmuş 5 gün geçti aradan bugün kontrole gittik 11.2 olmuş neden sürekli yükseliyor ne yapmam gerek aynı durumu yaşayan var mı lütfen yardım edin 😔😔