[silindi] Hepsi çok güzel hiç linçlik değil🌸
[silindi] teşekkür ediyorum 🥰
Ebru33 Kızımın adı Mihrimah Bükre ben çok beğenerek koymuştum ❤️
Melodi çisil kızımın adı 🌺
[silindi] hah şimdi oldu 😂🥳 Ben hepsi sizin çocuklarınız sanmıştım
tosbikinannesi1 Çocuklara bizim isimlerimizi koydum hepsi çocuklarımın isimleri zaten 🙏🏻
Kızım olsaydı Liva koyardım