acimavi Ebru33 ben Bilge Ada çok istiyordum, eşim istemedi. Sonra Lalin istedim, eşim onu da istemedi, gitti sinem kobal koydu o ismi😂 fikir olur size de belki
Zeytinimbenim Ebru33 kızımın adı Armin 💜 Rozalya Marin Dalya Lidya Helen Bunlar da düşündüğüm isimlerdi belki fikir olur 🍀
[silindi] fernweh 😍 Aura ; Yünanca nefes Aya ; Zazaca uyanış ve kibar hanımefendi Bella ; İtalyanca güzel Loya ; ulaşılmak istenilen en yüce amaç Sima ; Farsça çehre yüz (benim ismim) Boran ; rüzgar fırtına kasırga (eşimin ismi) Adar ; Kürtçe ateş
Turna Ebru33 yiğit ve cesur kimse demekmiş bide susuz kalanlara su veren güzel kız, zarif, naif, çok güzel genç demektir. Ayriyettende Peygamber Efendimiz (s.a.s)’in halasının, Hz. Osman’ın annesinin isimi
tosbikinannesi1 [silindi] bı üsteki cevabı okudum da 🙈 kusura bakma anlamdım bunların hepsi senin çocuğun isimleri mi ikinci sorum hiç karıştırmiyormusun iki üç kere okudum ben😂
[silindi] tosbikinannesi1 niye karıştırayım canım zaten biri eşimin biri benim adım 🙈 hepsini ben seçtim hiç karıştırırmıyım 🙏🏻
Kahveliseker Ebru33 kızım olsaydi kesinlikle adı öykü olurdu diyorum yada güneş ☺️ ikisi de cok sevimli geliyor bana🥰
[silindi] [silindi] 🥰 Aura Dünya👸 Aya Bella 👸 Loya Sima👸 Adar Boran 🤴 Aura ; Yünanca nefes Aya ; Zazaca uyanış ve kibar hanımefendi Bella ; İtalyanca güzel Loya ; ulaşılmak istenilen en yüce amaç Sima ; Farsça çehre yüz (benim ismim) Boran ; rüzgar fırtına kasırga (eşimin ismi) Adar ; Kürtçe ateş