Alnalmeda Canım bence bu acı eşiğiyle ilgili bir şey ya. Ben pazartesi sezeryan oldum, iki gece hastanede kalmam gerekiyordu, bir geceden sonra çıkmak istedim. Sezeryandan 5-6 saat sonra ayağa kaldırdılar, sonra sürekli kalkmaya başladım çabuk iyileşebilmek için. Salı günü evime geldim, hiç yatak serdirmedim, hemen işlerime başladım. Ağrım tabi ki oluyordu ama başka çarem de yoktu. Yani hem insanın acı eşiği hem de o anki durumu belirliyor bence böyle şeyleri.