Alnalmeda benimde öyleydi at kiii doktorla görüşüp korse kullanabilirsin diyene kadar sonra korse kullandım 5.günden itibaren inanılmaz rahat ettim özellikle uyuduğumda dönerken canım yanıyordu, yürürken dikişlerimi tutuyordum ama korse ile rahat ettim doktorunuza bi danışın derim