snowflake Masal22 benim bebegime ara ara oluyor ben artık doktoruma sürekli söylemiyorum çoğalırsa haber veririm
dominantteyze Masal22 Ev sıcacık 2 kat giyiyor üşümesi imkansız ki hep yeşil yapıyor bebegm kakasını bazen sarı bazen sarıyeşil
Mihrimahsmom Aynı şikayetle geçen hafta doktora götürdüm. Doktor çok normal bir yaşına kadar ara ara bunu göreceksin dedi.