Minnak23 Hanımlar merabalar dün kontorlümüz vardı kan alındı ve ayına göre kanı düşük cıktı ilac yazdı doktoru ve o ilaçta dişte leke yapıyormuş kan artırıcı yicek vs önerir misiniz lütfen
Woody Minnak23 kan arttırıcı hiçbir yiyecek o ilacın etkisini vermiyor malesef. İlaca destek olur ancak. Pekmezi litrwlerce içmesi lazım örneğin. Siyah havuç suyunu destekleyici olarak içirebilirsiniz ama..
birboncukannesiiii Minnak23 kaç aylık? ben 4.ayından bu yana demir damlası bestiron kullanıyorum. Haziran sonunda kan verip bakıpcak değerlerine. Yani 9ayın sonuna denk geliyo o da
uykusuzMoMm Minnak23 ayyy bızde kan verecez cnm kan damlasınjda duzenlı kullanmadm dişleri oyle yaptıgı kesnmiyms ne kdr kullanacaksnz bıde kansızlık olunca bebeklerde sureklı huysuzluk uykuya dalamama hep aglama olur dıyorlar oylemıydi sizde
Minnak23 Woody pekmez sabahları veriyordum kan ilacı da kullanıyordum fakat ayına göre düşük cıkmıs. diş lekesi biraz düşündürücü tabi bol su ile kullanmamı önerdi doktor lekeleri artarsa ilacı bırakıp başka ilac önericekmiş
birboncukannesiiii Minnak23 sidefer kan damlasının leke yapmadığını duydum. Ama ben kullanmadığım için bişi diyemicem. kızım alerjik olduğu için bestiron kullandım. Dişleri yeni çıkıyo. Leke yapmaz dediler ama görücez
Minnak23 uykusuzMoMm ewet doktor dişte leke olur bol su içir arkasından dişteki leke artarsa ilacı bırakıp baska ilac önericekmiş bizde öyle değildi sürekli uyumak istiyordu ama doktor kansızlık cok uyku yapmaz dedi
Synmannesi Kırmızı pancar yarım patates yarım havuç yarım soğan haşla bilendir yap ver ilik suyu at bir de bir de tarhana çok yararlı şifa olsun şimdiden kırmızı pancar çorbası kesinlikle yap ben az önce yedirdim
Minnak23 birboncukannesiiii bizde ferrum kullanıyoruz ama bu başka bir ilaçmış bizim dokuz dişimiz var dokuz aylık kızım
uykusuzMoMm Minnak23 oglumun dişi yok su an hiç dişlerine degdırmeden şırınga ile sıkılsa nasıl olurkı faydası Olur belkı
Minnak23 uykusuzMoMm ewet bir annemiz daha böyle öneri yaptı denicem bu yöntemi ama gene illa ki değer diye düşüyorum kanı düzelsin de cokta önemli değil diyorum ama kızım için de, üzülüyorum dişinde, leke olursa diye 🙄
zeyneps034 Minnak23 bizimde kan değerlerimiz düşük çıkınca ferruma başladık dişte leke yapıyor mu henüz dişimiz yok
birboncukannesiiii Minnak23 ben bide siyah üzümü bi taşım kaynatıp süzüp suluğuna koyuyorum gün içinde içiriyorum. Bide ara öğünlerde meyve pürelerine pekmez katıyorum. Bunlarında menülere ekleyin. İnş toparlar hemen. bu arada maşallah iyi diş çıkmış 😅 bizde daha yok 8olcaz bi haftaya
uykusuzMoMm Minnak23 tabı saglık basta gelır cnm ama su an bende stres ettm duzenlı kullanmadım damla bızdede cıkarmı acaba eksiklik 😔
Minnak23 zeyneps034 bu ilaç baska heralde canım almaya gitti eşim ferrum kullanırken bi sıkıntı görmedim dokuz dişimiz var bizim de ama bu ilacın adı baska heralde aldıgımız da yazarım adını
Minnak23 birboncukannesiiii çok teşekkür ediyorum cok sağolun gercekten denicem hepsini🙏🙏Üzümü nasıl süzüyosunuz peki kaç ml olarak veriyosunuz biz beş aylıkken cıkardık suan dokuz aylık dokuz diş erken cıkardı kızım