dominantteyze lokal anesteziyle doktor hallediyor zaten sizi içeri alırlarsa belden yukarısıni gösteriyorlar, doktorunuz kullanmanız gereken kremleri fitilleri verir zaten,, nasıl kullanacağınızı da…. 3. gunde ben kantoron yagi kullandım morarma olmadı bide karton bardak kestim halka şeklinde beze yapismasin diye.. ilk gün agladi çişini yaparken ama iyi ki uaptirmisim diyorum şimdi 15 aylik kıpır kıpır eli kolu her yere yetişiyor artık