Fahriye_sb evet evet normal karton bardak alt tabanını 2 parmak kadar kesip içilen kısmı o bölgeye koyuyoduk tahriş etmemesi için ilk 3 gün tutarken daha dikkatli olduk kaka yaptıysa yıkayarak temizledik mikrop kapasın diye normal temizliğinde pamuklu suyla yaptık bu süreçte ıslak mendil kullanmayın dedi doktorumuz sonrası her zaman ki gibiydi zaten kısa zamanda dikişler düşmeye başlıyo kremi ve yağı da el değmeden üstten döküyodum