Seda_gul
Kullanacağın tepsiye göre ölçüler değişir ama ben küçük bir borcama yaptım ona göre kendimce tarif verebilirim istersen.
Malzemeleri yazim önce;
1.5 Sb şeker ( ben daha az kullandım çok bayiyor bana göre)
1 Sb su
1 paket vanilin
2 Sb süt
Yarım paket krema.
100 gram tereyağ
Yarım çay b. Sıvıyağ
Baklavalık yufka
200 gram Antep fıstığı
2-3 yk nesquik
Sütlü çikolata 🍫
Şeker ve suyu kaynatıp vanilin ekleyip ocagi kapatıyorum.
Sonra süt ve kremasını ekleyip soğumaya bırakıyorum.
Sonra tereyağ ve siviyagi eritip uzernin köpüklerini mutlaka alıyorum yoksa baklavanın üzeri kararıyor köpükle 😬
Tepsiye yağ yufka yağ yufka şeklinde baklavanın yarısını cikiyorum araya fıstık sonra tekrar yağ yufka.
Bitince fırına veriyorum.
Çıkınca baklavanın o ilk sıcaginin çıkmasını bekliyorum 15 20 dk.
Sonra baklavam sıcak serbetim soğuk veriyorum şerbetini.
Soğuyunca da bir kasede nesguik ve çikolata rendesini karıştırıp üzerine gezdiriyorum.
Bitti😬😬
Bilmem net tarif edebildim mi😂😂