ayseberilinannesi hastaneden çıktım daha pijamalar üzerimde geliyoruz diye aradılar, sagolsunlar corba hosaf VS getirmişler ama cok panik oldum, daha kapıda valizim, üzerimde hastane kokusu, sagda solda evden doguma giderken panikle bıraktıklarım… Bir iki gün sonra nasılsın demeden aksama geliyoruz mesajı… Bebeğim yogun bakımdaydı, bebek yok deyince bebek nasıl dıye sormak ve iyi madem gelmeyelim demek… Eksik olmasınlar ama ben boyle bir durumda ben telle aramaya bile cekinirim. Hiç aramayanları düşününce sagolsunlar diyorum ama yasadıgım paniği düşününce de ne bileyim