gocebebirbayan belki basur ise kontrol amaçlı yapmıştır ancak ben tamamen yan yatar pozisyonda, 1 bacağımı kendime çekerek muayene oldum 5-10 sn de teşhisi koydu. Lütfen ihmal etmeyin sonrası daha inanılmaz acı… kendiliğinden geçecek bir şey olsa keşke ama maalesef uygun beslenme ve düzenli ilaç tedavisi ile kurtuldum şükür … üzerinden 3 ay geçti hala tuvalete giderken korku yaşıyorum